Cerrar

es | val   

SAGUNT VA ACOLLIR EL 4t CICLE DE JORNADES SOBRE EMPRENEDORIA I ECONOMIA SOCIAL I SOSTENIBLE

El dilluns 28 de març es va celebrar el 4t cicle de Jornades sobre Emprenedoria i Economia Social i Sostenible en el Casal Jove del Port de Sagunt.

Promoció Econòmica - Ajuntament de Sagunt

Promoció Econòmica - Ajuntament de Sagunt

Publicado el viernes, 22 de abril de 2022 a las 07:42

L'Ajuntament de Sagunt, a través del departament de Promoció Econòmica i Industrial, va actuar d'amfitrió en el 4t cicle de jornades sobre Emprenedoria i Economia Social i Sostenible que organitza la Universitat de València mitjançant la seua Aula Empresocial.
Celebrada en el Casal Jove de Port de Sagunt, la jornada “Eix ODS i Nous Models de Negoci” va mostrar la rellevància que té en el debat econòmic i polític actual els Objectius de Desenvolupament Sostenible marcats en l'Agenda 2030 i com les empreses estan desenvolupant noves estratègies per a adaptar-se a aquesta nova realitat i trobar oportunitats de negoci en elles.
La jornada va comptar amb la presència de María José Carrera, Regidora de Promoció Econòmica i Industrial, qui va donar la benvinguda als assistents i va assenyalar en el seu discurs d'obertura que “les empreses, com a actors claus en la configuració de la nostra realitat, cada vegada són més conscients de la importància que té treballar per objectius com la sostenibilitat, reduir la pobresa i millorar la qualitat de vida de la societat. Aquesta presa de consciència es materialitza apostant en el dia a dia per millors condicions de treball que aporte creixement econòmic als territoris, però també aposten fermament per la inclusió de persones amb diversitat funcional o la igualtat de gènere”.
En aquest marc, la regidora va afirmar que “l'Agenda 2030 és un compromís de la societat adquirit amb el planeta, però també és una oportunitat per a les empreses que sàpien trobar els nínxols de mercat que s'estan creant. Nous models de negoci que aposten fermament per les noves tecnologies i la sostenibilitat mediambiental estaran sent més justes i responsables, però també estan adquirint un posicionament favorable dins d'una societat que reclama valors empresarials en els productes i serveis que consumeixen”.
Després de la conferència inaugural on Pilar Alguacil Marí (catedràtica de Dret Financer i Tributari) va parlar de “Els Objectius de Desenvolupament Sostenible”, es van celebrar dues conferències on Antonia Sajardo Moreno (professora d'Economia Aplicada) va exposar “Nous models de negoci en el marc dels ODS” i Emili Altur Mena (gerent de Novaterra) va desenvolupar la ponència “Una altra manera d'entendre l'economia és possible”.
A més, durant la jornada es van oferir casos de bones pràctiques a través de les experiències de les empreses Del camp la taula i La Repartidora. Finalment, La ponència “Activitats Interactives en Empresa Sostenible” realitzada per Alicia Mas Tur (professora d'Organització d'Empreses) i Andrea Rey Martí (professora de Direcció d'Empreses) va posar fi a un profitós matí on es va oferir una visió integradora i solidària de noves maneres de fer economia i els avantatges que les empreses poden trobar en aquest procés.

5.389 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO