Màster in Tecnhology & Consumer Behaviur
Un viatge on es recorren els aspectes bàsics de la condició humana per a conèixer a l’usuari des de dintre
Comienzo: el viernes, 19 de octubre de 2018
Finaliza: el sábado, 19 de enero de 2019
En què consisteix aquest programa?
L’experiència de l’usuari i el seu comportament és el que marca el rumb de les noves tecnologies. L’única forma d’adaptar-se a aquesta nova era i obtenir èxit en la creació de campanyes o canvi digital és conèixer la part humana: els usuaris.
Aquest màster és un viatge on es recorren els aspectes bàsics de la condició humana per a conèixer a l’usuari i la seua interacció amb la tecnologia i els estímuls digitals. Les àrees de treball i anàlisi del Màster in Technology & Consumer Behaviour són:
✓Connectivitat de les persones a les noves tecnologies digitals
✓ Estratègies de grans marques front al canvi de paradigma de l’usuari online
✓ Vinculació entre marques i persones. Estratègies, connexions, canals
✓ Tècniques creatives i innovadores per a generar interacció de persones amb les marques per mitjà de la tecnologia
21/07/2018 13:05 | ULab